Sunday 10 January 2010

Vacation @ Paradise - Home

Ehh ja het houdt een keer op hè?
...
Maar mot dat dan meteen met sneeuw en ijs gepaard gaan gvd! Net de auto uitgegraven (zonder winterweer accessoires)
Brrr... 32 graden verschil



Laatste avondmaal eens naar een heeeeeel duur restaurant geweest (voor Bali begrippen) yum!
Diner:
Baramundi met Peer en wijnsaus, wat het groene schuim is en het groene kwakje weet ik niet maar het was lekker!



Dessert:
De kok ging soms iets te ver met zijn smaken, dit stond op het menu als witte en donkere chocolade mousse



Rare flora kom je tegen langs het strand.



Bijna thuis?



Laatste geld opmaken aan cocktails :)
dit is een Arak attack (arak = palmwijn)



Dit hing boven een urinoir.
Ik heb uiteraard uren lang in een instructie-loop op de knop staan drukken totdat Noey me kwam redden.



Happy 2 b home?

Posted via LiveJournal.app.

4 comments:

  1. Ik heb uiteraard uren lang in een instructie-loop op de knop staan drukken totdat Noey me kwam redden.
    In Amerika is laatst een programmeur verdronken onder de douche. Naast zijn lichaam vond men een shampoo-fles, met daarop de instructies: "Lather. Rinse. Repeat."

    ReplyDelete
  2. Welkom terug!
    Nu kan je weer sparen voor de volgende keer, komt goed joh. ^_^

    ReplyDelete
  3. Dank!
    Dat sparen is misschien niet eens nodig vanwege nieuwe Europese richtlijnen:
    http://vakantie.excite.nl/nieuws/2039/Lange-vertraging-met-het-vliegtuig-moet-vergoed-worden
    :)

    ReplyDelete